טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  • לתת הרצאת טעימה ולפתוח דלתות אצל מקבלי החלטות, קניינים ולקוחות בחברות וארגונים

    בכל שנה, מתקיימים בישראל מאות אירועים וכנסים עסקיים.
    את התוכנית המקצועית, ממלאים בדרך כלל, מומחים בעלי שם, בכירים בארגונים ודוברים שמגיעים מהתחום ומבקשים לתת ערך גבוה לקהל שהגיע.

    כבר כמה שנים טובות, שהפלטפורמה הזו של מתן הרצאה קצרה/פרזנטציה באירוע עסקי,
    מאפשרת למנכ"לים של חברות קטנות ובינוניות, לקבל חשיפה ממוקדת ומדויקת ולהגיע ללקוחות שהם לא היו יכולים להגיע אחרת.
    מבין כל הדוברים והמרצים, בולטים החוצה המנוסים ביותר או אלו שלקחו הכשרה מתאימה
    והם מגיעים עם תוכן מדויק, הגשה מעולה ומצגת מושקעת.

    הרצאת מבוא- אחד המנופים הכי חשובים בעסק

    כמומחית לבניית הרצאות עסקיות ומאמנת דוברים ומרצים ראיתי במהלך חיי,
    יותר מ 5000 הרצאות, טובות ממש וגם כאלו שהבריחו חצי מהיושבים באולם החוצה.
    מצפייה בהרצאות ועבודה עם בכירים ועצמאיים- יצרתי שיטה בדוקה לבניית הרצאה איכותית,
    טובה ומדויקת שהופכת יותר שומעים ללקוחות משלמים!

    סודות ההרצאה השיווקית, המודל שפיתחתי, הינו במודל בן 6 שלבים,
    המושתת על חשיבה עסקית ושיווקית וארגון תוכן מזווית העניין של הלקוח/השומע
    ולא מהצד של מעביר המסר.

    "הרצאת מבוא קצרה ופרונטלית מול קהל לקוחות רלוונטית בכנס עסקי
    היא אחד המנופים המוכחים ביותר לעסק" אומרת טלי,
    לשעבר בכירה בענף הכנסים העסקיים ובעלת ניסיון של יותר מעשור ,
    "כאשר לקוח מחפש פתרון לבעיה, אתגר או צורך, בתחומים אישיים או בתחומים עסקיים ומקצועיים,
    הוא יבוא לשמוע הרצאה או כנס בנושא.
    המעמד הזה מאפשר לבעלי עסקים להציג מומחיות ומיומנות
    ולהציע ללקוחות פוטנציאליים את הפתרונות שהם מחפשים
    .

     5 עקרונות שהופכים כל הרצאה טובה להרצאה שממש יכולה להכניס כסף לעסק!

    זיקוק התועלת המרכזית
    לדבר בשפה הפנימית של הלקוח
    לתכנן את התוכן דרך העיניים של הקהל
    לתת את התוכן הטוב ביותר
    להציע השראה

    במאמר הזה יתמקד בעקרון הראשון, ומאמרים נוספים על העקרונות האחרים יתווספו בקרוב 

  • זיקוק התועלת המרכזית לשומע


    התפקיד של המרצה , ולא משנה כמה זמן עומד לרשותו, היא לקחת את הקהל מנקודה A לנקודה B 
    ממש כמו וויז. 
    אם מראש הדובר לא הגדיר/ה לעצמו לאן הוא רוצה לקחת את הקהל,
    רוב הסיכויים שהוא יתברבר באמצע- יבלבל מסרים, יתחיל רעיונות ולא יסיים אותם,
    ובאופן כללי הקהל לא יבין מה למעשה יצא לו מלהקשיב...
    ואז  - הם מפסיקים להקשיב... לא נעים... 

    נכון, זה נראה טריוויאלי ברור ומובן,
    יחד עם זאת ראיתי המון מרצים שהגדירו לא נכון, או לא הגדירו בכלל
    את התועלת לשמוע.
    תועלת: מה השומע יקח לעצמו, ברמת תובנות, עשייה, מחשבה, אמונה, לחייו מההרצאה?
    מה הוא יחשוב, יעשה או יאמין אחרת
    איך הוא נכנס להרצאה ואיך הוא יצא ממנה?
    אם יראיינו את השומע מיד אחרי ההרצאה, מה הוא יספר/ יגיד/ יבין.. מההרצאה שלכם?

    מה השורה התחתונה?
    מה אני מחדשת בתוכן שלי? 
    איזה בעיה/ צורך או אתגר אני עונה באמצעות הפתרון שלי [מוצר/ שירות או החברה כולה]

    בהרצאות שאני מקיימת מול עצמאיים ואנשי עסקים
    התועלת שהגדרתי לעצמי מובהקת:
    כל בעל/ת עסק עם מומחיות מוגדרת, יוצא/ת מההרצאה שלי 
    כשהוא/היא חושבים לעצמם: 
    "וואו , אני חייב/ת (!) להתחיל להעביר הרצאות. 
    זה טוב לעסק, זה טוב למוניטין העסקי או האישי שלי
    אפשר להביא עוד לקוחות ולייצר הכנסות מדהימות/ 
    להביא את בשורת העסק שלי ללקוחות! 

    כשעבדתי עם חברת ניהול מסחר אלקטורני גדולה
    ואמנתי את המנכ"ל להרצאה בכנס עסקי גדול בתחום 
    השורה התחתונה היתה - "אתם חייבים לדאוג שיהיה 
    לכם מסחר באינטרנט [חנות וירטואלית..]  עכשיו בואו נראה
    מה הצעדים לעשות את זה נכון... ! 

    כשעבדתי עם חברת ציוד רפואי גדולה לקראת כנס פנימי חשוב
    אמנתי 9 סמנכ"לים להעביר הרצאה קצרה 
    בפורמט של TED, שאלתי אותם- מה התועלת שתצא לעובדים? 
    וכל אחד היה צריך להגדיר ממש מה 15 הדקות שלו יעשו לעובדים. 
    מפאת חיסיון מקצועי לא אוכל לפרט אבל רק אתן דוגמא קטנה
    אחרי כל 9 ההרצאות, העובדים יצאו עם חזון 
    מדויק מה הולך לקרות ב 5 השנים הקרובות בארגון . 



     
BizMakeBiz פותח ע"י