טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  •  

    מהרצאה טובה להרצאה מכניסה: 5 טיפים שיגדילו את ההכנסות שלכם בהרצאות שיווקיות!  

    כ-100 בעלי עסקים ובכירים בארגונים ישתתפו בכנס ייחודי בנושא עמידה מול קהל ומכירה במהלך ההרצאה. מיטב המרצים בתחום יהיו שם ביניהם איילת הראל, בעלת טוקהאוס וידין סופר, מייסד ועידתTedX  באוניברסיטת תל אביב. המרצים ילמדו את המשתתפים כיצד יוכלו למקסם את תוצאות הפרזנטציה וההרצאות השיווקיות שלהם בפני קהל. טלי פיירשטיין, בכירה בתחום ויוזמת הכנס, נתנה לנו 5 טיפים מנצחים שימקסמו את התוצאות של הרצאות שיווקיות.

    היום כולם כבר יודעים. מוצרים ושירותים לא מוכרים את עצמם. בעלי עסקים ובכירים עושים זאת בהרצאות מול לקוחות או שותפים פוטנציאלים, כאשר לעיתים רבות, הרבה מונח על הכף. זה יכול להיות ההבדל בין סגירת עסקה גדולה או השרדות עסק מתחיל או עסק מדשדש.

    טלי פיירשטיין, יוזמת הכנס, יועצת שיווקית המתמחה במעמדי מכירה במהלך הרצאה לקהלים חיים והגדלת העסק בהרצאות, יצרה כנס מקצועי שבו שילמדו אנשי עסקים איך לבנות שלד של הרצאה איכותית, טובה ומדויקת ולהגיש הצעה קונקרטית ומותאמת לקהל שלהם, תוך כדי ההרצאה.

  • "הרצאה זה בהחלט מנוף עסקי", אומרת טלי, יוזמת הכנס, "כאשר לקוח מחפש פתרון אמתי לבעיה, אתגר או צורך, בתחומים אישיים או בתחומים עסקיים ומקצועיים, הוא יבוא לשמוע הרצאה או כנס בנושא. המעמד מאפשר לבעלי עסקים להציג מומחיות ומיומנות ולהציע ללקוחות פוטנציאליים את הפתרונות שהם מחפשים.


    טיפים להרצאה מכניסה

    בכנס יוצגו מרכיבים חשובים ביותר שהופכים הרצאה עסקית להרצאה שיווקית ומסייעת לבעלי עסקים לפגוש קהלים יותר מדויקים עבורם ולהגדיל הכנסות בעסק. טלי שיתפה אותנו ב-5 מהם.

     

    1. דברו  אל הכאב

    הרצאה עסקית יכולה לתקשר החוצה את היכולת המקצועית שלך, את  הניסיון ואת הבידול של העסק שלך.   הטיפ הראשון הוא להבין לעומק מה באמת מפריע ללקוח שלך ומה חסר לו בחיים מה האתגר שלו או מה הבעיה שניצבת בפניו בכדי להציף אותה קודם כל לפני כל הגשת פתרון שהוא.

     

    2. נסחו תועלת מרכזית אחת 

    הרצאות עסקיות מתקיימות בדרך כלל במסגרת זמן מצומצמת שבין 10 דקות ל 90 דקות.  במשך הזמן הזה, ועל מנת לא לבלבל את המשתתפים, עלינו לנסח לעצמנו עוד בשלב הכנת ההרצאה – את התועלת המרכזית. מה התוכן / איזה תובנה תושג/ איזה כלי אקנה ללקוח / איזה יישום יצא למשתתפים מהרצאה זו.  מה אחדש להם, ואיך הפתרון שמוצג בהרצאה יעזור להם להתגבר על קושי או צורך.

    3. התחילו מהסוף 

    הדבר החשוב ביותר שהופך הרצאה טובה להרצאה מכניסה היא העובדה שהדובר מכין מראש ומתכנן מראש איזה מוצר או שירות הרצאה זו אמורה לקדם עבורו מול הקהל. ברגע שמקבלים החלטה מה חשוב לנו לקדם, אפשר להתקדם בכתיבת תוכן שיהלום את הצרכים העסקיים.  רוב הכישלונות נובעים מכך שכותבים ומתכננים הרצאה, אך התוכן בתוכה לא תומך במוצר או בשירות שרוצים לקדם בעסק או בארגון.   

     

    4. בחרו את התוכן הכי טוב שלכם 

    מומחים, בעלי עסקים וגם בכירים בארגונים- חוששים לתת את התוכן הטוב ביותר שלהם מול קהלים בהרצאות קצרות.  חבל זו אחת הדרכים הבדוקות והבטוחות לתת ללקוחות אידיאליים טעימה מהשירות ולגרות אותם לרכוש אותו האנשים ששומעים תכנים בהרצאות לא מסוגלים ליישם את זה בעצמם ולהביא לפתרון בעייתם. אך לאותם אנשים חשוב ביותר לדעת כי בעל המקצוע או בעל העסק – איתם הם עומדים להתקשר בכדי לקבל פתרון לצורך  שלהם, הוא הטוב ביותר,  כזה שהרשים אותם שהוא מסוגל לתת להם מענה.   כאשר אנחנו נותנים את הטוב ביותר שלנו, אנשים משתכנעים שאנחנו נביא להם את הפתרון הרצוי.  

     

    5. לא שוכחים להציע! 

    בעלי עסקים, דוברים ומומחים רבים- המעבירים הרצאות מבוא או הרצאות ידע ומומחיות, פשוט לא מציעים.  הם לא מגישים הצעה מסודרת, מובחנת, אלגנטית ומעוררת תיאבון למי שמקשיב להם.  הם מקווים שההרצאה שלהם תהייה טובה מספיק על מנת שהמאזינים יבינו לבד שהם צריכים להפוך ללקוחות, שייקחו כרטיס ביקור ויתקשרו בעצמם.  זה לא קורה כמעט.   השיטה הטובה ביותר להפוך שומעים ללקוחות משלמים היא להציע להם פתרון מיידי לבעיה הנוכחית באופן כזה שהם ירצו לקנות במקום רק צריך לדעת איך לעשות את זה.


     
  • אז למי מיועד הכנס?

    קראתם, הבנתם אבל עדיין מרגישים כמו בעלי עסקים רבים שאינכם מדויק בתכנים ובמלל? אינכם מצליחים לחדד את המסרים שלכם וההרצאה יוצאת מבולבלת ולא ברורה? האם הייתם רוצים להופיע יותר מול לקוחות רלוונטיים ולהגדיל מכירות וכמות לקוחות?

    "ראיתי במהלך הקריירה אלפי דוברים: מרצים מקצועיים, מומחים מכל הסוגים ובעלי תפקידים בכירים בארגונים וחברות, שאינם יודעים להגיש מסרים ברורים ומדויקים בהרצאותיהם ולהפוך את ההרצאה למנוף עסקי" מספרת טלי. "מתוך צורך זה גיבשתי במהלך עשור את נוסחה להרצאה שיווקית – שהופכת יותר שומעים ללקוחות משלמים".  התוצאות מדברות בעד עצמן - לקוחותיה של טלי מעידים על רווחים של אלפי שקלים מכל הרצאה שלהם

     

    מה בתוכנית?
    התוכנית המקצועית של הכנס כוללת בין היתר הדרכה מקיפה על איך בונים שלד מובנה ומדויק של הרצאה
    ואיך מכניסים להרצאה דרך למכירה מדויקת שהופכת שומעים ללקוחות. 


    לצידה על הבמה הלכים להיות גם: 
    השחקנית אסתי זקהיים, שעומדת לתת כלים ועקרונות מעבודת השחקן באדפטציה מתאימה למרצים ודוברים: כניסה לתפקיד, תלבושת ומסכה, גיבוי רגשי ואיך משתמשים ברגש על הבמה, ואיך לתרגל ולהתאמן על ההרצאה שלך מראש.  
    אפרת ננר מאמנת עסקית המומחית ב NLP, שתדבר על שימוש בשפה ובניסוח בכדי לייצר השפעה חיובית על משתתפי ההרצאה ואיך להניע אותם לפעולה 
    שרון מורדוך, מורה לפיתוח קול עם התמחות בעבודה עם מרצים, שתדריך את המשתתפים על שימוש נכון בגובה הקול, הטונציה והמנעד הקולי . 
    שרה מתוקי, מאסטר- רייקי ומורה רוחנית, בהרצאה קצרה ומדליקה על איך אפשר למנף את היעוד שלך לכדי הרצאות מכניסות במיוחד. 
    והרצאה מקפיצה על איך הופכים את כוח הנחישות וההתמדה לכדי מנוע פנימי אמיתי להשיג כל דבר שתרצה- 
    שתועבר במשותף ע"י רן סיבוני, מאמן עסקי שאימן את עצמו לבד לתחרות הקשה בעולם , איש הברזל, וטלי פיירשטיין.



    הכנס יארח גם פאנל מומחים מיוחד המורכב מאנשים המבינים בתוכן, בשיווק וברכש של הרצאות
    כגון איילת הראל מבעלי בר המסעדה – שמארחת הרצאות - הטוקהאוס ,
    שתי חברות לייצוג מרצים ושני מנהלי פורומים למנהלות רווחה ולמנהלי משאבי אנוש וגם אחד מזכייני TEDX בישראל.
    בפאנל המשתתפים יוכלו לקבל רעיונות ומידע על איך ואיפה לקדם את ההרצאה שלהם או למצוא את הקהל הרלוונטי עבורם .



     

    הכנס יתקיים ב 14.06 בבית ציוני אמריקה בין השעות 08:00-16:00 

    והוא מיועד לכל מי שעומד מול קהל וחשוב לו לקדם ולמכור שירותים או מוצרים 

    אז אם ברצונך להתחיל להרצות מול קהלים, את הסיפור האישי שלך או להביא לעסק שלך עוד לקוחות בעזרת המיומנות המיוחדת שלך,
    הרצאות עסקיות זה המקום להתחיל!


    אולי אתה מרגיש כמו בעלי עסקים רבים שאינך מדויק מספיק בתכנים ובמלל? 
    שאינך מצליח לחדד את המסרים שלך וההרצאה יוצאת מבולבלת ולא ברורה?
    לפעמים התחושה היא שבעלי עסקים לא מדבר בפני קהל רלוונטי ולא יודעים למנף את ההרצאה לכדי ביזנס נוסף. האם אתה מגדיל מכירות בכל פעם שאתה עומד מול קהלים?

    לפרטים נוספים, לצפייה בתוכנית המקצועית ולהרשמה 

BizMakeBiz פותח ע"י