טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  • מיקוד מסרים – איך להגיש לקהל שלך את התועלת העיקרית מההרצאה שלך?

    אנו נחשפים כיום למעל ל 3000 מסרים שיווקיים ופרסומת במהלך יום סטנדרטי – 
    בשלטי חוצות, בעיתון, באינטרנט ובסלולר, בטלוויזיה ובאמצעות חברים ומכרים.

    בים המסרים הללו, העסק שלנו צריך להתחרות עם עסקים גדולים יותר 
    שיש להם ממון רב יותר להוציא על זמן אוויר או שטח פרסום. 

    לכן, שיטת השיווק האפקטיבית ביותר היום, היא לדבר בשפת התועלות. 
    תועלת היא מענה לכאב. 

    תועלת עונה על השאלה – מה יצא לי [הלקוח] מלשמוע אותך [כמרצה/ כבעל עסק] 

    כמובן,  שבשלב זה כדאי להכיר את הכאב הגדול ביותר של הלקוח שלנו. 
    בדרך כלל צורך זה, יתכתב עם הפתרון שאנחנו נותנים.  
    אם אני רופא, הכאב הגדול ביותר של הלקוח שלי זה מחלתו, והפתרון שלי הוא התרופה שארשום.

    מה הצורך הגדול ביותר של הלקוח שלך?  
    בדרך כלל, זו תהיה הסיבה שבגלל פתחת את העסק. 
    [לדוגמא:  מסעדה: הכאב הגדול של הלקוח הוא רעב / רצון לבידור / סיבה לחגיגה – מסעדה נותנת פתרון לכל אלו. היא מספקת מזון אבל גם בילוי ומקום מפגש ] 

    הנה דוגמאות מלקוחות שבנו איתי ביחד את הרצאתם:

    BIG DATA BIG VALUE:  ארבעת הצעדים שיעזרו לך להשיג יותר לקוחות ברשת
    [הרצאתה של חני בלייכר, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת findthefish שכורה דאטה ברשת עבור לקוחות גדולים- הכאב שמוצג כאן הוא של חברות גדולות שמאבדות אלפי לקוחות ביום ברשת]

    ארבעת האלמנטים שאתם הכי רוצים בביטוח (הקולקטיבי) שלכם 
    [חנה הולצשטיין, סמנכ"לית מחלקת ביטוחי בריאות קולקטיביים, חברת מדנס. היו בקהל כ -150 לקוחות מחברות ענק במשק]

    ששת העקרונות להצלחה בחיפוש עבודה וגיבוש קריירה-הסודות שיגרמו לך להבין מה מעסיקים צריכים ורוצים
    [הרצאה של יועץ תעסוקתי שניתנה בפני מחפשי עבודה]  

    מתסכול לצמיחה הורית -להיות הורה משמעותי יותר למתבגר
    [הרצאה של יועצת הורים, הכאב כמובן יושב על יחסים בינאישיים במשפחה] 

    ללמד את ילדך להירדם לבד-  הקניית הרגלי שינה לתינוקות וילדים, 
    [הכאב כאן הוא של האם, בדרך כלל המטפלת העיקרית, שאינה ישנה בלילה]

    איך לבנות הודעת ניוזלטר מנצח - 
    טיפים על בחירת טקסט ועיצוב שיהפכו את המיילים שלכם לנכס בעסק! 

    [אסף שטרן, מנכ"ל שלח מסר]

    איך להגיע לדירה בישראל תוך חמש שנים ולשפר את המציאות הכלכלית של משפחתך
    [הרצאתו של גדי קדם, אמריקה נכסים, חברה למכירת הזדמנויות נדל"ן בארצות הברית]

    מהפסגה לגהינום ובחזרה -  סיפורה של קטיה גאלי, דוגמנית צמרת שהידרדרה לסמים והחלימה. 
    [הרצאתה של קטיה מיועדת לבני נוער על ההשלכות הקשות של ויתור על העצמי והידרדרות לסם]

     

    סיכום: 

    כאשר אנחנו יודעים להגיד בדיוק מה יצא ללקוח להרצאתנו [מה הוא ילמד, יקבל, יישם, יבין] 
    קל לנו לשווק. כי הלקוח מבין מיד, מה הפתרון שאנחנו מציעים. 

    תועלת עיקרית, כאשר היא מנוסחת היטב יכולה בקלות להפוך לשם ההרצאה. 
    אך לא תמיד. 
    מה שכן, תועלת עיקרית מנוסחת סופית רק בסיום תהליך כתיבת ההרצאה.  
    לעולם לא נתחיל לכתוב הרצאה ע"י כתיבת שם ההרצאה [בין אם הוא כתוב כתועלת ובין אם לא]

     

    אהבת את המאמר? 
    אשמח ללייק בדף עסקי שלי בפייסבוק ואפילו לתגובה. 


     
BizMakeBiz פותח ע"י