טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  • להקים עסק זה מפחיד.
    בוודאי אם אין גב כלכלי מספק.
    לא משנה מה גודלו, עסק דורש מחויבות אין סופית, הבנה וידיעה בתחומים רבים מלבד העיסוק עצמו ובכלל זה הבנה עמוקה בשיווק. 

    שכן שיווק הוא המנגנון שמביא לקוחות ואם אין לקוחות, אין בעצם עסק.
    מאמר זה יעסוק בערוץ שיווקי מסוים מאד שנקרא העברת הרצאות שיווקיות –
    ואם יש לכם פחד מקהל, כדאי לכם להתגבר עליו, כי זהו אחד הערוצים האפקטיביים ביותר.

    פחד קהל- אין לכך מקום בעולם העצמאיים
    בלי ללעוג לפחד זה ועם המון כבוד לאלו הסובלים ממנו, אין ספק שאדם ביישן, שאינו מוכן לעמוד מול קהלים בכל גודל שהוא (מאדם אחד – מכירה פרונטלית ועד קהל של מאות אנשים) חוטא לעסק שלו בענק.
    הסיבה היא, שבעצם להיות בעל עסק זה להיות יזם, מוביל, כזה שיוצא החוצה ושואג על הסחורה שלו (מוצרים ושירותים). בעל עסק עצמאי חייב לעמוד גאה לנוכח לקוחות פוטנציאליים בכל מעמד מכירה שהוא. אחרת אין הצדקה אמיתית להיותו עצמאי.

    מכיוון שבעלי עסקים חייבים להיות בפרונט של העסק שלהם, כדאי מאד להתגבר על הקושי של פחד קהל.  יש בעלי עסקים רבים שיודעים לתת מענה לפחד קהל –החל ממטפלים ב NPL ועד פסיכולוגיים.
    אבל אם כבר התגברנו על הפחד, כדאי מאד ללמוד איך להפוך את ההזדמנויות העסקיות של דיבור מול קהל – לאופטימליות.

    להשתמש נכון בבמה– איך להפוך דיבור בפני קהל לפלטפורמה שיווקית שמביאה לך ביזנס
    דיבור מול קהל , בפורומים שונים הוא דרך מעולה לחשוף את הפתרונות שהעסק שלנו נותן.
    בין אם זו מסגרת זמן של כמה דקות באירוע נטוורקינג או אם זו הרצאה בת שעה וחצי (או יותר) כדאי תמיד להיות מאד ממוקדים ולהעביר את המסר באופן ברור וחד.

    מתן הרצאות או קיום סדנאות זו תת מומחיות ולא סתם מרצים מוכשרים מבוקשים מאד בארגונים וחברות. הרצאות חשיפה או בשמן המקצועי הרצאות שיווקיות, מאפשרות לבעל עסק לעמוד בפרונט ולהציע את הפתרון שלו ללקוחות פוטנציאליים. אז איך עושים את זה נכון? איך בונים הרצאה טובה?

    לתת ערך לכולם ולקבל את הלקוחות המדויקים ביותר
    השיטה הטובה ביותר לעשות זאת היא להעניק ערך אמיתי לשומעים ולשלב כפתורים שיווקיים והנעה לפעולה. כאשר אנחנו נחשפים בפני יותר ויותר קהלים, בכל מיני הזדמנויות עסקיות  כגון אירועי נטוורקינג, כנסים עסקיים, אירועים עסקיים, הרצאות, סמינרים וימי עיון – אנחנו למעשה מסייעים ליותר אנשים להבין איך הפתרון שלנו עוזר להם בבעיה קיימת בחייהם. במידה ונתנו ערך אמיתי הנוכחים הופכים בקלות רבה יותר ללקוחות משלמים.

    עוד על הצפת ערך ללקוחות ומקסום הרצאות במאמר הזה 


     
BizMakeBiz פותח ע"י