טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  • דוח מיוחד | איך להפוך כל הרצאה להרצאה מרשימה, ממוקדת ושיווקית

    העקרונות המוגשים לך בדוח זה למעשה להפוך כל הרצאה / פרזנטציה למוצלחת יותר עבורך.
    מדוע? 
    מכיוון שהם מכילים בתוכם את הסוד – איך קהל אוהב לקבל תוכן ומה מניע קהל לפעולה.
    בכל פעם שאנו מדברים לקבוצה (בהרצאה, בפרזנטציה, בשיחה מרובת משתתפים)
    יש לנו אג'נדה ויש לנו תקווה להשיג משהו בעקבות הופעה זו . ובכל פעם מחדש, נוצרת ההזדמנות
    להשיג את המטרה ע"י מיקוד גבוה, ניסוח מובנה ומדויק והעברת מסרים שקולעת היטב לצרכים של מי ששומע. העקרונות הללו עשויים לשפר באופן ניכר את מעמד המכירה שלכם בכל פרזנטציה.
     

    1. הגדירו מטרה להרצאה:  מה אתם רוצים לקדם?

    2. מה המסר המרכזי שאתם רוצים שהקהל יקבל מכם?  (תענו על השאלה לעצמכם: אם ישאלו מישהו מקהל מה הוא הבין אחרי ההרצאה, מה הוא יגיד בשורה אחת?)

    3. מה הערך שאתם רוצים לתת?  ערך הוא ידע ארוז ככלי יישומי שאדם יכול ברמה התיאורטית לקחת ולהשתמש במיידי. כלומר, איך אתם יכולים לקחת את כל הידע שלכם, המומחיות, השנים שהושקעו בלימודים וצבירת ניסיון מעשי – ולהפוך את זה לכללים, עקרונות, טיפים- שהלקוחות שלכם יכולים לקחת באותו רגע וליישם בעסק / בחיים שלהם. 

    4. מה הפתרון שאתם נותנים =במושגי תועלת ללקוח? מה יצא ללקוח מעבודה או תהליך אתכם ומה הכאב והצורך שאתם פותרים?

    5. הסבירו את תהליך העבודה איתכם וספרו את המחיר (אם אפשר)  - לקוח שיפנה לאחר מכן, יודע כבר הרבה, כלומר תצטרכו לעשות עבודה יחסית קטנה בלשכנע אותו לבצע רכישה. כלומר כל לקוח שמדבר איתכם לאחר שהוא מבין את תהליך העבודה ואת עלות השירות / מוצר – כבר למעשה רוצה לסגור עסקה. 


    איך הכל מתחבר ביחד?

    המטרה העליונה היא איך לתפוס קשב של קהל. זה קורה בדרך כלל כאשר נותנים תועלת אמיתית – כלומר, מה יצא לקהל זה מכך שהוא יקשיב.  
    איך מסבירים לקהל מה יצא לו מלהקשיב? – מציפים את הצורך שלו (כאב) ואת הנסיבות שהביאו אותו להקשיב לכם. ואז – מדגימים ומדגישים את הפתרון הייחודי שלכם.
    וכמובן, אל לנו לשכוח לקשור בין התועלת שיוצאת לקהל מהרצאתכם ובין התועלת העסקית שיוצאת לכם מהרצאתכם.   חשוב לא להתבייש ולהזכיר את המוצר / שירות שאתם מבקשים לקדם בהזדמנות הזו של אותה ההרצאה. וחשוב יותר – לתת לאנשים סיבה לרכוש מכם במקום.

    המסר המרכזי שאתם צריכים לקחת איתכם הלאה הוא – שאם לקוח אינו מבין איך המוצר שלכם תורם לחייו ואיך המוצר (או השירות) יכול לשנות את חייו, באופן שבו הוא מקווה שחייו ישתנו – הוא לעולם לא יבצע רכישה. 

BizMakeBiz פותח ע"י