טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  • מה זו הרצאה שיווקית?

    הרצאה שיווקית היא הרצאה מקצועית שבה הדובר / המרצה, מציף סוגיות בתחום התמחותו ע"י נתינת ערך למשתתפים,
    אך לצד הידע שנמסר במהלך ההרצאה יש גם התייחסות לצרכי הלקוח והצגת תכלית של הפתרון אותו נותן המומחה.  

    או במילים פשוטות: 
    בזמן ההרצאה הקהל לומד משהו חדש, יישומי ורלוונטי לחייו,
    סביב בעיה כלשהיא (עסקית , אישית וכו') שיש לקהל, תוך שהמרצה מציג את הפתרון שלו/ה לבעיה זו. 
    כלומר, בעת ההרצאה יש מכירה או הצעה לקהל להמשיך לצרוך את הפתרון באמצעות מוצר נוסף 
    כמו קורס, סדנא, רכישה של ספר, השתתפות בהרצאה נוספת או יעוץ אישי 

     

    דרך אגב, גם מרצים, שפשוט מעוניינים למכור עוד מההרצאות שלהם, נזקקים להפוך את ההרצאה 
    להרצאה שיווקית. 

  • מהו תהליך מיקוד הרצאה?

    תהליך מיקוד הרצאה מטרתו להפוך הרצאה לממוקדת ושיווקיות יותר 

    חושב/ת שההרצאה שלך מביאה לך עוד עבודה? 
    אם לא - הנה התשובה עבורך!  


    תהליך מיקוד הרצאה הוא תהליך קצר של מספר מפגשים שבו התוכן שלך עובר מהפך! 
    מתוכן אינפורמטיבי שערוך מהצד שלך - כנותן הידע
    התוכן הופך לשיווקי, מרוכז, מקדם את מטרותיך העסקיות ומניע את הקהל לפעולה

    הרצאה או פרזנטציה אשר מתוכננות וניבנות מזויות שיווקיות -
    יוצרות בהירות גדולה יותר בקהל לגבי הפתרון שמציע בעל העסק או המרצה 
    הקהל עובר חוויה שגם מעשירה אותו ונותנת לו ערך גבוה אך גם 
    מניעה אותו לפעולה ומביאה אותו להמשיך לצרוך את התכנים או הפתרונות של הדובר


     

  • לעלות על במה - ולהצליח.

BizMakeBiz פותח ע"י