טלי פיירשטיין

מיקוד שיווקי למרצים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  

  • תוכן ערוך נכון בהרצאה | מחבר אותך ללקוחות שלך

     

    אנחנו בעידן המידע. מידע הוא ידע מאורגן, ערוך.
    לתת ערך לעומת זאת זה לתת ידע ערוך שאפשר ליישם אותו במהירות ובפשטות.
    אנשים אוהבים שמקצרים להם דרך, שעושים עבורם את העבודה.
    ובימינו, יש לא מעט עסקים המציפים ערך רב עבור הלקוחות שלהם- קרי ידע ערוך שאפשר
    להפעיל אותו באותו רגע. 
    ככל שתתן תוכן מקצועי שערוך ומאורגן נכון ומדויק יותר, כך לקוחותיך 
    יתחברו אליך יותר. מהר יותר וטוב יותר.
    ערך אפשר לתת בכל מני דרכים. ערך כתוב, מצולם בווידאו או על הבמה- כהרצאה תוכן מקצועי או כהרצאת מידע.
    אז איך עורכים תוכן מקצועי לכדי הרצאת ערך מוצלחת?
    ראשית- הגדר לעצמך מטרה. מה תרצה להשיג בהרצאה זו? ככל שתגדיר מדויק יותר את המטרה שלך, תוכל לבחור מתוך כל הידע, את האספקטים והזוויות המתאימות ביותר.
    שנית-חשוב מה מכל התוכן שאפשר לעלות, נותן את הערך הרב ביותר. מה מתוך כל הידע- הוא מידע חדשני, מעניין, מעשיר – עבור האנשים שישמעו אותו. בחר רק את הנתונים שמציפים את הסוגיה מכיוונים חדשים ולא ידועים.
    שלישית- אנשים אוהבים לשמוע תוכן שרלוונטי עבורם. כאשר אדם מבין שיש כאן משהו עבורו, הוא קשוב יותר ועוקב אחר ההרצאה. לכן, בכל רגע נתון, יש לנסות לראות איך קושרים את המשפטים והסוגיות המועלות כתועלת עבור הלקוח. מילים כמו: כלים, נקודות לחשיבה, שיפור והטבה – הם מילים חזקות- השתמשו בהן.
    רביעית- חשוב מאד שהתוכן שניתן בהרצאה, הוא תוכן שמקדם את המטרה שהוגדרה ומטפל בה. דוגמא- נניח אנו מעוניינים בהרצאה לגרום ללקוחות שלנו לעבוד איתנו דרך הסקייפ- במקום להגיע לפגישה פנים מול פנים. חלק מהתוכן יהיה חייב לטפל בסוגיית העבודה בדרך זו.
    חמישית- סדר המידע הנמסר, חייב להיות ברור, קוהרנטי ומתקשר הן לנושא הגדול והן לכל נקודה. וודא כי כל רעיון מביא אותך באופן הגיוני לרעיון הבא. בדומה לעריכת תוכן בכתב, גם כאן יש עניין של פסקאות שאמורות לעטוף רעיון שלם ולהעביר אותנו לפסקה הבאה. אל תזלזל באינטליגנציה של הקהל ואין צורך להאכיל בכפית כל דבר. אך מצד שני אל תצפה שכולם יעקבו ויבינו כל  קפיצת  תובנה, שלך נראית מובנת לחלוטין. יש לדאוג שהקהל עוקב ומבין את הערך שאתה מוסר לו.
    ככל שהקהל שלך, ימצא את התוכן שלך רלוונטי עבורו, כך החיבור יהיה טבעי יותר ויהיה לך קל יותר לגרום ללקוחות להבין ששירות או המוצר שלך נותן מענה מיטבי לצורך שלהם. והם יקנו.

     

    אנחנו בעידן המידע.
    מידע הוא ידע מאורגן, ערוך.
    לתת ערך לעומת זאת זה לתת ידע ערוך שאפשר ליישם אותו במהירות ובפשטות.

    אנשים אוהבים שמקצרים להם דרך, שעושים עבורם את העבודה.
    ובימינו, יש לא מעט עסקים המציפים ערך רב עבור הלקוחות שלהם- קרי ידע ערוך שאפשר להפעיל אותו באותו רגע. 
    ככל שתתן תוכן מקצועי שערוך ומאורגן נכון ומדויק יותר, כך לקוחותיך יתחברו אליך יותר. מהר יותר וטוב יותר.

    ערך אפשר לתת בכל מני דרכים.
    ערך כתוב, מצולם בווידאו או על הבמה- כהרצאה תוכן מקצועי או כהרצאת מידע.

    אז איך עורכים תוכן מקצועי לכדי הרצאת ערך מוצלחת?

    ראשית- הגדר לעצמך מטרה.
    מה תרצה להשיג בהרצאה זו?
    ככל שתגדיר מדויק יותר את המטרה שלך, תוכל לבחור מתוך כל הידע, את האספקטים והזוויות המתאימות ביותר.

    שנית- חשוב מה מכל התוכן שאפשר לעלות, נותן את הערך הרב ביותר.
    מה מתוך כל הידע- הוא מידע חדשני, מעניין, מעשיר – עבור האנשים שישמעו אותו.
    בחר רק את הנתונים שמציפים את הסוגיה מכיוונים חדשים ולא ידועים.

    שלישית- אנשים אוהבים לשמוע תוכן שרלוונטי עבורם.
    כאשר אדם מבין שיש כאן משהו עבורו, הוא קשוב יותר ועוקב אחר ההרצאה.
    לכן, בכל רגע נתון, יש לנסות לראות איך קושרים את המשפטים והסוגיות המועלות כתועלת עבור הלקוח.
    מילים כמו: כלים, נקודות לחשיבה, שיפור והטבה – הם מילים חזקות- השתמשו בהן.

    רביעית- חשוב מאד שהתוכן שניתן בהרצאה, הוא תוכן שמקדם את המטרה שהוגדרה ומטפל בה.
    דוגמא- נניח אנו מעוניינים בהרצאה לגרום ללקוחות שלנו לעבוד איתנו דרך הסקייפ- במקום להגיע לפגישה פנים מול פנים.
    חלק מהתוכן יהיה חייב לטפל בסוגיית העבודה בדרך זו.

    חמישית- סדר המידע הנמסר, חייב להיות ברור, קוהרנטי ומתקשר הן לנושא הגדול והן לכל נקודה.
    וודא כי כל רעיון מביא אותך באופן הגיוני לרעיון הבא. בדומה לעריכת תוכן בכתב, גם כאן יש עניין של פסקאות שאמורות לעטוף רעיון שלם ולהעביר אותנו לפסקה הבאה.
    אל תזלזל באינטליגנציה של הקהל ואין צורך להאכיל בכפית כל דבר.
    אך מצד שני אל תצפה שכולם יעקבו ויבינו כל  קפיצת  תובנה, שלך נראית מובנת לחלוטין.
    יש לדאוג שהקהל עוקב ומבין את הערך שאתה מוסר לו.


    ככל שהקהל שלך, ימצא את התוכן שלך רלוונטי עבורו, כך החיבור יהיה טבעי יותר ויהיה לך קל יותר
    לגרום ללקוחות להבין ששירות או המוצר שלך נותן מענה מיטבי לצורך שלהם. והם יקנו.


     
BizMakeBiz פותח ע"י